Πέμπτη 13 Δεκεμβρίου 2007

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ για ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟ ***SOS***

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΜΕ ΠΡΟΣΟΧΗ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ. !!!

ΣΥΝΕΒΗ ΣΤΙΣ 17.10.2007

Καλησπέρα σε όλους. Ονομάζομαι Νίκος και είμαι διαχειριστής (Administrator) και μέλος του διοικητικού συμβουλίου του Corolla Club. Eχθές δυστυχώς ένα μέλος μας είχε μια κακή εμπειρία την οποία μοιράστηκε μαζί μας και εγώ με τη σειρά μου εδώ με όλους εσάς.ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΗΝ ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟ
Χτες το βράδυ καθώς γύριζα από Ελευσίνα χρησιμοποιώντας την Α.Ο. γύρω στο 1 km πριν τα διόδια (είμαι ήδη μέσα στην Α.Ο.) και ενώ προσπερνώ ένα αυτοκίνητο που βρίσκεται στη δεξιά λωρίδα ξαφνικά βλέπω κάτι σαν πέτρες και χώματα να έρχονται κατα πάνω μου!! Δυστυχώς δεν πρόλαβα να αντιδράσω καθόλου και ακούω απλά το μπαμ, νομίζοντας αρχικά πως κάτι πάτησε το Avensis που προσπέρναγα και το εκτόξευσε πάνω μου. Σταματάω στα Διόδια που σχεδόν έβλεπα μπροστά μου και λέω στην κοπέλα πως κάτι είναι κανα χιλιόμετρο πριν στο δρόμο να παν να το ελέγξουν και τρώω το πρώτο ΣΟΚ.Είναι κάτι γύφτοι που πετάνε πέτρες! αμα θέλετε να καλέσουμε το 100. Σταματάω δεξιά κατεβαίνω κάτω και πάω να ελέγξω αν έχω ζημιά...Η σίτα από τον προφυλακτήρα μου έχει μια τρύπα μεγέθους γροθιάς και διάφορα άλλα κοπανήματα ο προφυλακτήρας, ενώ το ψυγείο από μέσα φαίνεται χτυπημένο, αλλά ευτυχώς χωρίς να τρέχει τίποτα.Αφού έρχεται κάποιος από τα κινητά συνεργεία της Α.Ο, του λέω ενημέρωσε να πάει κάποιος εκεί γιατί μπορεί να το ξανακάνουν με πιο άσχημα αποτελέσματα. Μου λέει "φιλαράκι έχεις απόλυτο δίκιο, αλλά τι να κάνουμε" μπλα μπλα μπλα και μετά απο 10 λεπτά περίπου έρχεται και ένα φορτηγό με σπασμένο παρμπρίζ (με τις ανάλογες χριστοπαναγίες από μέρους μου για το ξύσιμο των @@ τους...)Έρχεται η αστυνομία μετά από κανα 20λεπτο καταγράφει το συμβαν, μας λέει πως δε μπορεί να κάνει τίποτα, άμα θέλουμε να υποβάλλουμε μήνυση κατά αγνώστου πρέπει να πάμε στο Α.Τ Ασπροπύργου, στο οποίο δεν ήξεραν καν πως ακριβώς να με στείλουν για να πάω...

Αυτό που κατάλαβα είναι πως αυτό είναι καθημερινό φαινόμενο και πως τόσο η Αστυνομία, όσο και η Α.Ο. φοβούνται να πλησιάσουν την περιοχή στην οποία είναι κράτος εν κρατει οι φίλοι μας οι γύφτοι.

Το γράφω κυρίως για να ενημερώσω τους χρήστες της Α.Ο. οτι ειδικά στο σuγκεκριμένο σημείο χρειάζεται τύχη και προσοχή για να περάσεις αλώβητος τις νυχτερινές ώρες (όπως αποδείχτηκε από τη στάση τόσο της αστυνομίας αλλά και της Α.Ο.). Καλή τύχη σε όλους λοιπόν γιατί νομίζω πως δεν είναι μακριά η ώρα που δεν θα τη γλιτώσει κάποιος μόνο με σπασμένα παρμπρίζ και προφυλακτήρες. Για ακόμα μια φορά αποδεικνύεται πως σε αυτήν εδώ τη χώρα που ζούμε πρέπει πρώτα να γίνει ένα σοβαρό ατύχημα ή δυστύχημα μπας και ξυπνήσουν κάποιοι ώστε να αλλάξει μια τόσο επικίνδυνη κατάσταση (και άν )

1 σχόλιο:

Άκης είπε...

Lily το θέμα είναι γνωστό.Έχει παίξει κατα καιρούς στις ειδήσεις αλλά όλοι ξέρεις που το γράφουν.Δυστυχώς..

Την καλησπέρα μου..