Σάββατο 9 Φεβρουαρίου 2008

ΕΚΚΛΗΣΗ ΓΙΑ ΑΥΤΟΠΤΗ ΜΑΡΤΥΡΑ

Την Κυριακή 27/01/2008 γύρω στις 2:00 το μεσημέρι συνέβη ατύχημα στην Λεωφόρο Βουλιαγμένης στο ύψος του Ελληνικού. Στο ατύχημα εμπλέκεταιμια μαύρη μηχανή Κawasaki Ninja ZX-10R και αυτοκινήτο τα στοιχεία του οποίου δεν έχουμε μάθει ακόμα.
Δυστυχώς το παλικάρι που οδηγούσε την μηχανή βρίσκεται με διάσειση στο νοσοκομείο και η κοπέλα συνεπιβάτης στην εντατική μετά από αφαίρεση σπλήνας και δεν μπορούν να δώσουν καμία πληροφορία.
Παρακαλώ όποιος γνωρίζει κάτι να στείλει μήνυμα στην διεύθυνση frankxgr@hotmail.com

3 σχόλια:

panoptis είπε...

περίεργη η παρέμβασή σου στη σελίδα μου...
πάντως έκανα ήδη ανακοίνωση...δές την να μου πεις οκ!

με ενδιαφέρει να μου γράψεις και απευθείας για τα δικά μου κι όχι κατα τύχη για τα κοινά...

καληνύχτα!!!

Skouliki είπε...

δεν ξερω τιποτα αλλα το παιρνω ετσι και το κανω κοπι στο φορουμ μου μπας και ξερει καποιος

Meropi είπε...

Λίλλη μου καλημέρα,
ήρθες από το ιστολόγιο μου και είπα να σου ανταποδώσω την επίσκεψη. Δεν ξέρω τίποτε για το ατύχημα, αλλά ξέρω τη δικαστή Μαρία Μαργαρίτη, για την οποία αναφέρεις σε προηγούμενο ποστ. Το μόνο που μπορώ να σου πω είναι ότι δεν είναι τα πράγματα όπως τα παρουσιάζει. Η αλήθεια είναι πολύ διαφορετική. Όχι μόνο δεν ξεσκέπασε κύκλωμα καταχραστών όπως ισχυρίζεται, αλλά προσπάθησε να πάρει δάνειο σεισμοπλήπτων, ενώ δεν το δικαιούτο. Και όταν απέρριψαν την αίτηση της άρχισε τις δήθεν αποκαλύψεις.....Δεν μπορώ να πω περισσότερα.
Την καλημέρα μου.