To παρακάτω κείμενο ήρθε πριν από λίγο στο mail μου και σας το παραθέτω ως έχει…Δεν έχω προσωπικά εικόνα για την εν ‘λόγο εταιρία αλλά έχω ταλαιπωρηθεί απίστευτα από άλλη ιδιωτική εταιρία και έχω αντίστοιχα κρούσματα ταλαιπωρίας και εξαπάτησης από διαφορετική εταιρία τηλεφωνίας και Internet από το άμεσο περιβάλλον μου. Τα συμπεράσματα δικά σας…και προσοχή!!
Αληθινή ιστορία, μία από τις πολλές παρόμοιες που έχω ακούσει τώρα τελευταία :
1. H ON Telecoms δέχεται τηλεφωνική αίτηση από ιδιώτη για κάποιο απότα πακέτα της που περιλαμβάνει τηλεφωνία και internet (κατάργηση τουΟΤΕ)
2. Η τηλε-πωλήτρια στέλνει με fax την αίτηση και τους όρους τηςσύμβασης για να την υπογράψει ο ιδιώτης-πελάτης και να την στείλειπίσω με fax.
3. Ο υποψήφιος πελάτης διαβάζοντας τους όρους της σύμβασης,αποφασίζει ότι τελικά δεν θέλει να προχωρήσει την αίτηση, και όχι μόνοδεν στέλνει πίσω υπογεγραμένη την αίτηση , αλλά αντίθετα την στέλνειμε διαγραμμένα όλα τα στοιχεία και με ρητή σημείωση από κάτω ότι δενεπιθυμεί να προχωρήσει στην σύναψη σύμβασης.
4. Σε περίπου ένα μήνα και χωρίς καμία προειδοποίηση κόβεται ο ΟΤΕκαι το internet του υποψήφιου πελάτη.
5. Το "θύμα" περνάει ώρες ολόκληρες προσπαθώντας να επικοινωνήσειτηλεφωνικά με την ON-Telecoms αλλά το αρμόδιο τμήμα στο οποίο τονπαραπέμπουν ή τον έχει σε ατέρμονη αναμονή, ή δεν απαντάει.
6. Το "θύμα" στέλνει απειλητικό mail στο οποίο δεν πέρνει καμίααπάντηση. Στέλνει το ίδιο μήνυμα με fax. Η μόνη αντίδραση : SMS στοκινητό του θύματος με μήνυμα "η σύνδεσή σας με την ON TELECOMS είναιon από σήμερα. Συγχαρητήρια" !!! (ειρωνεία ??).
7. Το "θύμα" απευθύνεται στον ΟΤΕ όπου του λένε ότι δεν μπορούν νακάνουν τίποτα διότι ο ΟΤΕ έχει σύμβαση ειδικά με την ON TELECOMS να κόβει τις δικές του συνδέσεις αυτόματα (χωρίς προειδοποίηση προς τονπελάτη του) προκειμένου να τον καρπωθεί η ON TELECOMS. Η προισταμένημάλιστα αναφέρει ότι γνωρίζει και άλλες τέτοιες περιπτώσεις και ότι ηON TELECOMS "έχει τσιμπήσει πολλούς πελάτες με αυτόν τον τρόπο". Μήπως έχει σχέση το οτι ο κύριος Νίκος Μανασής ένας από τους ιδρυτέςκαι Πρόεδρος σήμερα της εταιρείας έχει διατελέσει πρόεδρος του ΟΤΕ καιτης COSMOTE αφού πρίν πέρασε από πολλές διοικητικές θέσεις στον ΟΤΕ,και προφανώς ξέρει πρόσωπα και πράγματα ???? Γιατί επιτρέπεται ειδικάσε αυτή την εταιρεία να αυθαιρετεί και να παρανομεί με αυτό τον τρόπο??? Πόσα τέτοια θύματα πρέπει να υπάρξουν πριν ασχοληθεί κάποια αρχή μετο θέμα ??? Και ποιός θα αποζημιώσει τα θύματα για την ταλαιπωρία καιτην οικονομική επιβάρυνση ?? (ο ΟΤΕ μόνο ζητάει 50 ευρώ για τέληεπνασύνδεσης !). Τα δικαστήρια ίσως μετά από 5-6 χρόνια για όποιονέχει το κουράγιο να το πάει δικαστικά. Επειδή η ON-TELECOMS δεν καταλαβαίνει ότι το όνομα μιας εταιρείας δενχτίζεται μόνο με φανταχτερές διαφημίσεις ενώ από πίσω κρύβονταιπαγαποντιές, οι υποψήφιοι πελάτες της πρέπει να γνωρίζουν με τι έχουννα κάνουν. ON Telecoms = μπλέξιμο και εκβιασμός
Αληθινή ιστορία, μία από τις πολλές παρόμοιες που έχω ακούσει τώρα τελευταία :
1. H ON Telecoms δέχεται τηλεφωνική αίτηση από ιδιώτη για κάποιο απότα πακέτα της που περιλαμβάνει τηλεφωνία και internet (κατάργηση τουΟΤΕ)
2. Η τηλε-πωλήτρια στέλνει με fax την αίτηση και τους όρους τηςσύμβασης για να την υπογράψει ο ιδιώτης-πελάτης και να την στείλειπίσω με fax.
3. Ο υποψήφιος πελάτης διαβάζοντας τους όρους της σύμβασης,αποφασίζει ότι τελικά δεν θέλει να προχωρήσει την αίτηση, και όχι μόνοδεν στέλνει πίσω υπογεγραμένη την αίτηση , αλλά αντίθετα την στέλνειμε διαγραμμένα όλα τα στοιχεία και με ρητή σημείωση από κάτω ότι δενεπιθυμεί να προχωρήσει στην σύναψη σύμβασης.
4. Σε περίπου ένα μήνα και χωρίς καμία προειδοποίηση κόβεται ο ΟΤΕκαι το internet του υποψήφιου πελάτη.
5. Το "θύμα" περνάει ώρες ολόκληρες προσπαθώντας να επικοινωνήσειτηλεφωνικά με την ON-Telecoms αλλά το αρμόδιο τμήμα στο οποίο τονπαραπέμπουν ή τον έχει σε ατέρμονη αναμονή, ή δεν απαντάει.
6. Το "θύμα" στέλνει απειλητικό mail στο οποίο δεν πέρνει καμίααπάντηση. Στέλνει το ίδιο μήνυμα με fax. Η μόνη αντίδραση : SMS στοκινητό του θύματος με μήνυμα "η σύνδεσή σας με την ON TELECOMS είναιon από σήμερα. Συγχαρητήρια" !!! (ειρωνεία ??).
7. Το "θύμα" απευθύνεται στον ΟΤΕ όπου του λένε ότι δεν μπορούν νακάνουν τίποτα διότι ο ΟΤΕ έχει σύμβαση ειδικά με την ON TELECOMS να κόβει τις δικές του συνδέσεις αυτόματα (χωρίς προειδοποίηση προς τονπελάτη του) προκειμένου να τον καρπωθεί η ON TELECOMS. Η προισταμένημάλιστα αναφέρει ότι γνωρίζει και άλλες τέτοιες περιπτώσεις και ότι ηON TELECOMS "έχει τσιμπήσει πολλούς πελάτες με αυτόν τον τρόπο". Μήπως έχει σχέση το οτι ο κύριος Νίκος Μανασής ένας από τους ιδρυτέςκαι Πρόεδρος σήμερα της εταιρείας έχει διατελέσει πρόεδρος του ΟΤΕ καιτης COSMOTE αφού πρίν πέρασε από πολλές διοικητικές θέσεις στον ΟΤΕ,και προφανώς ξέρει πρόσωπα και πράγματα ???? Γιατί επιτρέπεται ειδικάσε αυτή την εταιρεία να αυθαιρετεί και να παρανομεί με αυτό τον τρόπο??? Πόσα τέτοια θύματα πρέπει να υπάρξουν πριν ασχοληθεί κάποια αρχή μετο θέμα ??? Και ποιός θα αποζημιώσει τα θύματα για την ταλαιπωρία καιτην οικονομική επιβάρυνση ?? (ο ΟΤΕ μόνο ζητάει 50 ευρώ για τέληεπνασύνδεσης !). Τα δικαστήρια ίσως μετά από 5-6 χρόνια για όποιονέχει το κουράγιο να το πάει δικαστικά. Επειδή η ON-TELECOMS δεν καταλαβαίνει ότι το όνομα μιας εταιρείας δενχτίζεται μόνο με φανταχτερές διαφημίσεις ενώ από πίσω κρύβονταιπαγαποντιές, οι υποψήφιοι πελάτες της πρέπει να γνωρίζουν με τι έχουννα κάνουν. ON Telecoms = μπλέξιμο και εκβιασμός
19 σχόλια:
κάτι ξέρω εγώ και επιμένω ακόμη στον οτέ αν και μας ψιλοπιάνει τον κώλο...
είχα μια ψιλοιστορία και 'γω με την tellas παλιότερα, αλλά τότε δεν είχε αλλαγή παρόχου (διακοπή ΟΤΕ)...
είναι αλήθεια ότι οι ιδιωτικές εταιρείες προβάλλουν πολύ δελεαστικά πακέτα χρόνου ομιλίας και Internet...επίσης πολλές είναι όμως και οι διαμαρτυρίες για ασυμφωνία υποσχέσεων και πραγματικών παροχών (ειδικά για το Internet)...
bye
ayto to exw akousei gia thn on
thn exei pathsei polys kosmos
Και εγώ είχα Tellas (τα μυρμήγκια τους μέσα) και αφού πέρασα δια πυρός και σιδήρου πάω ξανά στον ΟΤΕ!!
Moodygirl πολύ χαίρομαι που βλέπω σχόλιο σου στο blog μου καλώς ήρθες στην παρέα!!
παρακαλειται η γκρινιαρα να μεταβει για διευκρινησεις
φιλιααααααααααααααα
Κατι ξερω που μένω μακριά απο την ΟΝ λοιπόν !!!
Απαράδεκτη κατάσταση !
exw akousei para polla parapona gia oles tis etaireis...
On Telecoms = In Trouble
Καλημέρα.Είναι πολλά αυτά τα περιστατικά.Άλλαξα σπίτι και μετακόμησα ένα τετράγωνο πιο πέρα(απόσταση 20 μέτρα).Κάνω αίτησ για μεταφορά γραμμής και μου γίνεται η σύνδεση στο τηλέφωνο μετά από δύο μήνες(κανονικά είναι υπόθεση μισής ώρας).Πάω να μπω στο νετ και δεν έχω.Μου λένε από τον οτε ότι έχει μεταφερθεί μόνο η γραμμή και όχι το adsl γιατί δεν έχω κάνει αίτηση για αυτό!!!(το adsl το πλήρωνα κανονικά κατά τη διάρκεια!).Περιμένω δύο μήνες και μου λένε πως είμαι έτοιμος(μετά από τηλεφώνημά μου φυσικά).Πάω να συνδεθώ και τίποτα.Μου είπαν πως δεν συγχρόνιζε το μοντεμ με τη γραμμή και πως θα αλλάξουν πόρτα.Αν δεν φτιαχτεί θα έρθει τεχνικός.Επειδή έχω τελειώσει ηλεκτρονικός τους είπα πως αν μου αλλ΄ξουν πόρτα απο εκεί θα είναι όλα οκ.Μετά από 3 μήνες και αφού μου ελεγε η τύπισσα ότι έχει αλλάξει τρεις φορές πόρτα ήρθε ο τεχνικός είδε πως δεν συγχρόνιζε και πήγε στο κέντρο και άλλαξε πόρτα και όλα καλά.Τον ρώτησα γιατί δεν έγινε τίποτα με τις προηγούμενες αλλάγες και μου είπε πως η τηλεφωνήτρια μάλλον τα έξινε και δεν έκανε καμία ενέργεια γιατί δεν υπήρχε καμία αλλαγή στην πόρτα.
Τα πάγια φυσικά τα πλήρωνα κανονικά και μ το νόμο.(Γιατί και ο οτέ μπορεί να μην έχεις προβλήματα δικτύου αλλά έχει σίγουρα προσωπικού).
Την καλημέρα μου
island
Είναι να μην μπλέξεις...
Μια παράκληση... Αν γίνεται θα ήθελα στα λινκς σου να με βάλεις ως "Πίκο Απίκο" και όχι ως "Έκτακτο Παράρτημα". Απλά εκεί που χάζευα είδα ότι όλα τα λινκς είναι με τα nicknames και εγώ είμαι ο 'Mr Εκτακτο Παράρτημα', κατά κάποιο τρόπο LOL. Δεν ξέρω απλά μου φάνηκε σαν να είμαι το CNN(μπλιαχ...) των λινκς σου για κάποιο λόγο, ανάμεσα σε κάτι ενεσούλες, σπιτόγατους και γκρινιάρηδες:)
Ουδέν σχόλιο για τις εταιρείες, Κρατικός μηχανισμός της πλάκας…
Γεια σου Lily!!!!!
@ tzonakos: Την καλύτερη δουλεία κάνεις πριν από λίγο είχα κουβέντα με ένα συνάδελφο ο όποιος έχει φρικάρει με το «πακέτο» που έχει φάει από την ON
@ topapei : Καλά εννοείται ότι είναι όλες προβληματικές γιατί δεν έχουν δίκτυο δικό τους αλλά η φρίκη είναι ότι εξαπατούν τον κόσμο.
@ island : Μην μιλάς καθόλου είχα ακριβώς την ίδια ιστορία με την tellas με την διαφορά ότι έχουν περάσει 3 μήνες και στην Βιλαρίμπα ακόμα τρίβουν ούτε τηλέφωνο έχω ούτε Internet (από την δουλεία ποστάρω)!! Έφυγα εννοείται και ξανά γύρισα στον ΟΤΕ και η ταλαιπωρία συνεχίζετε μέχρι να με ξανά συνδέσουν.
@ Πίκο Απίκο : Κάλε για καλό το έγραψα που είναι πιασάρικο το όνομα αλλά εντάξει…η επιθυμία σου διαταγή
@ bibas: Καλά κάνεις και δεν σχολιάζεις… Καλώς όρισες στην παρέα μας
Αγαπητή Λίλυ
Μου άρεσε πολύ η ανακοίνωση για την ΟN.
Σου παραθέτω δυο δημοσιεύματα που αφορούν αυτό που αρχικά ανάρτησες.
Διάβασέ τα και μετά περιμένω δικό σου σχόλιο.
Πρόστιμο ύψους 3.014.000 ευρώ στην ΟΤΕ ΑΕ αποφάσισε, σήμερα, να επιβάλει η ΕΕΤΤ, διότι "διαπιστώθηκε η μερική μόνο συμμόρφωσή του Οργανισμού, με τα Προσωρινά Μέτρα που του είχαν επιβληθεί στις 7 Ιουνίου 2007 για θέματα Αδεσμοποίητης Πρόσβασης στον Τοπικό Βρόχο".
Σύμφωνα με τη συγκεκριμένη Απόφαση Προσωρινών Μέτρων της 7ης Ιουνίου, η ΟΤΕ Α.Ε. όφειλε να...
α) να ενεργοποιήσει τους μεριζόμενους και πλήρεις βρόχους που είχαν αιτηθεί καταναλωτές εναλλακτικών παρόχων έως τις 15 Ιουνίου 2007 ( πρόστιμο 804.000 ευρώ) και
β) να παραδώσει σε εναλλακτικούς παρόχους τα επιπλέον ζεύγη συνδετικού καλωδίου που της είχαν αιτηθεί για την εξυπηρέτηση αιτημάτων τοπικού βρόχου των καταναλωτών μέχρι το τέλος Ιουνίου 2007 (πρόστιμο 2.210.000 ευρώ).
Επιπλέον, η ΕΕΤΤ απηύθυνε Σύσταση στον ΟΤΕ να απέχει στο μέλλον από συμπεριφορές, οι οποίες συνιστούν παράβαση των υποχρεώσεών του που απορρέουν από την κείμενη νομοθεσία ηλεκτρονικών επικοινωνιών και ανταγωνισμού καθώς και τις σχετικές Αποφάσεις της ΕΕΤΤ.
Περαιτέρω, η ΕΕΤΤ αποφάσισε σήμερα την επιβολή και νέων Προσωρινών Μέτρων κατά της ΟΤΕ Α.Ε.
...με απειλή επιβολής κυρώσεων, κατόπιν έρευνας στο πληροφοριακό του σύστημα και εξέτασης καταγγελιών των εναλλακτικών τηλεπικοινωνιακών παρόχων, για τη μη τήρηση από την πλευρά της ΟΤΕ Α.Ε. των υποχρεώσεών του (κυρίως προθεσμιών) που προβλέπονται στη νέα Προσφορά Αναφοράς για την παροχή ΑΠΤΒ, γνωστή και ως RUO.
Σύμφωνα με την σημερινή απόφαση της ΕΕΤΤ, η ΟΤΕ Α.Ε. υποχρεούται επίσης:
1) Να ικανοποιήσει τα εκκρεμή εκπρόθεσμα αιτήματα των τηλεπικοινωνιακών παρόχων για ενεργοποίηση τοπικών βρόχων, ενεργών και ανενεργών, εντός 5 και 10 εργασίμων ημερών αντίστοιχα.
2) Να υλοποιήσει τα εκκρεμή εκπρόθεσμα αιτήματα των τηλεπικοινωνιακών παρόχων για παράδοση-ενεργοποίηση των εσωτερικών συνδετικών καλωδίων σε χώρους φυσικής συνεγκατάστασης, εντός 15 εργασίμων ημερών.
3) Να υλοποιήσει τα εκκρεμή εκπρόθεσμα αιτήματα για κατασκευή φρεατίων υποδοχής παρόχων στα Αστικά Κέντρα της, εντός 30 εργασίμων ημερών".
Στην ίδια ανακοίνωση επισημαίνεται πως οι Έλληνες καταναλωτές μπορούν να επιλέξουν άλλους, εκτός τον ΟΤΕ, τηλεπικοινωνιακούς παρόχους για την παροχή σταθερής τηλεφωνίας αλλά και πρωτοπόρων υπηρεσιών όπως το λεγόμενο "γρήγορο internet", την ΙP τηλεφωνία (VoIP) και συνδρομητική τηλεόραση (IPTV).
Στην περίπτωση αυτή, ο Τοπικός Βρόχος δηλαδή το τμήμα του τηλεφωνικού δικτύου που συνδέει το χώρο του συνδρομητή με το Αστικό Κέντρο (Α/Κ) της ΟΤΕ Α.Ε., απελευθερώνεται ("αδεσμοποιείται") και αποδίδεται με εκμίσθωση χρήσης από την ΟΤΕ Α.Ε. στον τηλεπικοινωνιακό πάροχο, ο οποίος μπορεί να το χρησιμοποιεί για την παροχή στον συνδρομητή των εν λόγω υπηρεσιών.
Τελειωμό δεν έχει η ταλαιπωρία των συνδρομητών οι οποίοι αποφασίζουν να επιλέξουν εναλλακτικούς τηλεπικοινωνιακούς παρόχους με ή χωρίς δέσμευση από τον ΟΤΕ.
Τη διαπίστωση αυτή έκανε για άλλη μια φορά η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων, η οποία κατόπιν μαζικών καταγγελιών από καταναλωτές, μεταξύ Απριλίου και Ιουλίου, επέβαλε χθες πρόστιμα συνολικού ύψους 1,32 εκατομμυρίων ευρώ σε έξι τηλεπικοινωνιακές εταιρείες.
Οι μεγάλες καθυστερήσεις στην ικανοποίηση αιτημάτων των πελατών των συγκεκριμένων εταιρειών, ειδικά σε θέματα που σχετίζονται με την προεπιλογή φορέα δηλαδή τη δυνατότητα που δίνεται στον πελάτη να επιλέγει οι κλήσεις του να γίνονται μέσω δικτύου εναλλακτικού παρόχου καταβάλλοντας στον ΟΤΕ το μηνιαίο πάγιο των 14,7 ευρώ για απλές κλήσεις αλλά και την παροχή αδεσμοποίητης πρόσβασης στον τοπικό βρόχο, δηλαδή όταν ο πελάτης αποδεσμεύεται πλήρως από τον ΟΤΕ και δεν πληρώνει πάγιο στον Οργανισμό, αποτέλεσαν τα σημαντικότερα σημεία αιχμής της χθεσινής απόφασης της Επιτροπής.
Οι υπόλοιπες καταγγελίες αφορούν στην ελλιπή ενημέρωση των συνδρομητών για τη διαθεσιμότητα και τον χρόνο διάθεσης των υπηρεσιών τους και τις αδικαιολόγητες καθυστερήσεις ενεργοποίησης υπηρεσιών και αποκατάστασης βλαβών. Υπήρξαν και μεμονωμένες περιπτώσεις αυθαίρετης ενεργοποίησης της υπηρεσίας φορητότητας αριθμών και αδικαιολόγητα υψηλών τελών διακοπής υπηρεσιών.
Αναλυτικά τα διοικητικά πρόστιμα που επεβλήθησαν αφορούν στις εταιρείες:
VIVODI 170.000 ευρώ.
FORTHNET 350.000 ευρώ.
TELEDOME 350.000 ευρώ.
TELLAS 250.000 ευρώ.
COSMOLINE 100.000 ευρώ.
ΟΝ TELECOMS 100.000 ευρώ.
Αναφερόμενος στα πρόστιμα, ο πρόεδρος της ΕΕΤΤ, Νικήτας Αλεξανδρίδης, υπογράμμισε ότι η Επιτροπή συνεχίζει δυναμικά το έργο της αυστηρής εποπτείας της τηλεπικοινωνιακής αγοράς.
Υπενθυμίζεται ότι, σύμφωνα με τα πεπραγμένα της Αρχής, το 2006 είχαν επιβληθεί συνολικά οκτώ πρόστιμα για την προεπιλογή φορέα, τρία για ζητήματα κοστολογικά και ένα για αριθμοδότηση, ενώ συνολικά προηγήθηκαν 107 ακροάσεις κατόπιν καταγγελιών.
Καλύτερο δίκτυο στην Ελλάδα.
Jeanx
Κατ’αρχήν φίλε Jean σε ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο – έρευνα που ανάστησες. Ομολογώ ότι δεν είχα ολοκληρωμένη εικόνα με το τι ακριβώς συμβαίνει με τους παρόχους και τον OTE. Γνώριζα γενικά ότι τους δημιουργούσε διάφορα προβλήματα που αφορούν το δίκτυο και έχουν φυσικά άμεσο αντίκτυπο σε μας τους καταναλωτές (με τεράστιες αναμονές και “κρεμάσματα” του δικτύου).
Οι πληροφορίες με τα πρόστιμα που είναι αρκετά υψηλά όπως μας λες με χαροποιούν ιδιαίτερα. Ίσως αυτός είναι ένας τρόπος να μπούνε τα πράγματα σε μια σειρά και να προστατευτούμε όλοι εμείς που πληρώνουμε σήμερα για μια υπηρεσία που αρκετές φορές μας την παρέχουν μετά από αρκετούς μήνες και όχι στην ποιότητα που πρέπει.
Επιτέλους να μπει ένα τέλος στην μονοπωλιακή συμπεριφορά-νοοτροπία του ΟΤΕ και στην ασυδοσία των ιδιωτικών εταιριών που άλλα υπόσχονται και άλλα τελικά παρέχουν.
Γ@μα τα με κεφαλαία γράμματα! Σα να λέμε δηλαδή, μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα...
Αν και η ON έχει "φάει" το μικρότερο πρόστιμο, έχει κάνει τον μεγαλύτερο θόρυβο. Και δεν μιλάω μόνο για τα τελευταία πρόστιμα. Γιατί άραγε;
Σε όλη την αγορά θα βρείτε χρήστες ιδίων εταιριών πολύ ευχαριστημένους και πολύ δυσαρεστημένους.Παίζουν πολλά ρόλο σε μία σύνδεση. Απο τη γεωγραφική τοποθεσία, τις τεχνικές λεπτομέρειες μέχρι και τον ηλίθιο ή ικανό υπάλληλο.
Απο εκεί και πέρα σαν γεγονός η ιστορία των συνδέσεων αν έγιναν απο την ON με το έτσι θέλω πρέπει και να γίνει γνωστή και να τιμωρηθεί παραδειγματικά η εταιρία.
Λοιπόν ειλικρινά για να ξεκαθαρίσουμε κάποια πράγματα.Είμαι αντιπρόσωπος της On Telecoms,και σήμερα έμαθα για τα πρόστιμα.Είμαι στο τμήμα προώθησης κι εχω ακούσει διάφορα από τους ανθρώπους.Όταν ξεκίνησε η On της βγήκε το όνομα επειδή δεν δούλευαν οι βρόγχοι του ΟΤΕ,και δεν είχε και αρκετές γραμμές να δωσει.Με αποτέλεσμα κάποιοι πελάτες να είναι σε αναμονή τόσο καιρό...Αυτά δεν υφίστανται πλέον.Το τεχνικό τμήμα και το τμήμα εξυπηρέτησης δουλευουν άψογα και όποιο πρόβλημα προκυψει λύνεται εντός 24ωρων το πολύ.Η αλλαγή της γραμμής σε δική μας,αγορασμένη γραμμή γίνεται το αργότερο σε 15μέρες,και η διακοπή του τηλεφώνου διακοπή μόνο μισή ώρα από τη στιγμή που θα φτάσει η άιτηση στο αρμόδιο τμήμα.Δεν υπάρχει λόγος να ανησυχείτε.Μπορείτε να πάρετε ένα τηλεφωνάκι στο 2108237208 απο τις 9 μέχρι τις 3 και να ζητήσετε τον κο Ηλία,να σας τα εξηγήσουμε καλύτερα,αν έχετε αμφιβολίες για τον αν τελικά θα κάνετε την αλλαγή από ΟΤΕ σε ΟΝ ή κάποια άλλη απορία.
Αλλιώς καθίστε να σας χρεώνει ο ΟΤΕ 28 ευρώ πάγιο τη στιγμή που με 27 το μήνα,μιλάτε όσο θέλετε με την ΟΝ...
Και πρίν κρίνετε οτιδήποτε αρνητικό,πάρτε ένα τηλεφωνάκι στο παραπάνω νούμερο.Όπως είπε κάποιος,σε μια σύνδεση παίζουν ρόλο όλα,γεωγραφική θέση,χρόνος,βρόγχοι δικτύου...πάρα πολλοί παράγοντες...
Τα παραπάνω αρνητικά σχόλια είναι παλιά απ' ότι βλέπω οπότε ακόμη κι αν κάποτε ήταν έτσι τα πράγματα, σήμερα μπορώ να πω ότι η ΟΝTELECOMS προσφέρει υπηρεσίες επιπέδου ασυνήθιστου για τα ελληνικά δεδομένα.
Έχω πάρει το πακέτο 3 σε 1 από τον Γενάρη και είναι άψογο. Τηλεφωνία super, to Internet καλό-πολύ καλύτερο από οτιδήποτε άλλο δοκίμασα ως τώρα, η TV στην αρχή έκανε λίγο νερά, αλλά τώρα έχει στρώσει και έχω τέλειο σήμα σε μια περιοχή πολύ προβληματική από άποψη λήψης, οπότε η ΟΝ ήταν σωτήρια. Για 19 euro το μήνα (ήταν προσφορά για έξι μήνες)στη συνέχεια αορίστου με 35Ε/ μήνα είμαι πολύ ευχαριστημένη. Αυτά ο πρώην πάροχος μου τα έπαιρνε για πλάκα και χωρίς τέτοιες υπηρεσίες (είχα γίνει κολλητή με το τηλεφωνικό support του ...Οργανισμού Ταλαιπωριών Ελλάδος-ένα μήνα σχεδόν με είχαν χωρίς Internet, στο μεταξύ πλήρωνα την ADSL σύνδεση που δεν είχα, πλήρωνα και dial up για να μπαίνω να κάνω τις δουλειές μου)να ναι καλά εκεί που είναι αλλά ON και πάλι ΟΝ.
mhn pate me tipota sthn ontelecoms. eixa 3 grammes ekei kai kati xerw.......mou elegan oti o logariasmos den einai pliromenos kai na parw sto 13801 na to epibebewsw giati tha mou to kobane allios (o logariasmos entometaxi itan pliromenos 25 meres prin ). eperna kai egw san thn ilithia!!!! xereis oti mou xrewnan 10 euro thn kathe klish? (etsi einai i exipiretisi pelatwn mou eipan) thn prwth fora den edwsa simasia thn deuterh rwthsa kai allous kai mou eipan to idio pragma. einai kleftes kai to kanoun sistima!!!!! prepei na mas thewroun polu xazous telika...... se tetoies etairies den lupamai pou bouliazoun kai sto telos kleinoun. gelaw meta pou psaxnoun na doun ti eftexe kai xrewkopisan....
Δημοσίευση σχολίου